今日又要考試了...-3-但書都系未溫- -!
依o家我重系度溫緊書xd...但我lam聽日ge Exam都會5合格o家啦- - sosad
第1次用依個ac,去寫blog...都5知寫咩好tim xdd
好啦...系時候做睡公主啦!!! Everybody Goodnight!!!
VampireGir!