Hi~~ 木野's Diary~
2007 年 7 月 14 日 星期六
今日返空手道呀∼但係隻腳就「正」傷左……
之後就拐下拐下返屋企……
念住返到屋企同爸爸講,幫我搽藥酒,點之佢睇都冇睇,望都冇望就話:「哎,這麼小事,不要緊的…」,跟住仲走左!真係對佢好失望!!
又唔知人哋摺起隻腳、舉起隻腳都痛喎!!!加上用力都痛!!真是……!!!!!!!
(咩話?話我作大、誇大、作野……??如果你哋真係咁想,就更加對你哋失望!!!我講嘅全部都係事實!)
哎,而家咪要自己一個人渡過囉…
都唔知幾時好返……