


|
好靚[]牙!!!! |
| 2006 年 1 月 23 日 星期一 | ![]() |
我今日寫日記lA!!!實左太感動lA...*我已經好[]力女嫁lA T系學校做曬DD工力課"返到黎可以反電腦lA>33 <"我唔知點解??T系過度緊張定咩.......忽然好想改下個日記子"DD語法>﹏<"↑上面個DD[]牙@v@靚[]吾 靚[]牙??"靚既話比我聽"[]吾靚既刀要講...*我有DD咩可以改>3<"我隻手打到變硬lA.....[]吾打la=[]=" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |