


|
好無聊牙!>.< |
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 | ![]() |
好無聊牙!>.< 唉......估吾到放假刀有甘無聊既... 返學又悶*上堂又悶*而家連放假刀 悶牙!*真系Oh My GoH"LA(好懶牙~)
今日......起"生"88點幾就起左LA 勁早牙*(平時刀甘早嫁...今次算遲) /\/\*其實呢....我呢.....系呢.......... 想呢............................................ 玩電腦牙!*.....聽D人話有目標....... 就會要做到最好......果然無錯........ 開左COMPUTER*之後.......就去3男 2女(論壇黎)睇野LA&開MsN(去3男 2女開MsN?)通常朝頭早MsN刀無人 但我見到胡Q系度/....
SO*我就ADD*佢LA.../...我地TALK TALK下...發現原來我同胡Q刀鐘意 B.J嫁!>.<不過佢就瘋狂D姐(小小)@v@|| 胡Q...吾好嬲牙>.<l
********THE END**********
P.S而家瘋狂整閃字>.<
靚吾靚牙? 比D評語牙/\/\* |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 18 | » |