


|
好唔捨得呀.....&嬲嬲呀><>< |
| 2006 年 7 月 1 日 星期六 | ![]() |
回憶........今日係7月1日..... 係一個好特別ge日子~! 我好耐冇打日記啦~! 唉.....話咁快.... 我地又就黎畢業啦~! 我地淨番好少時間相處咋... 我好唔捨得6B班FD呀~! 但係我相信我地一定, 會再見面~!..... 唔會忘記我地喺一齊, 相處GE日子~! 願我們6B精神不死,友誼長存 Forever Friends~! ------------------------------------------------------------- 今日我睇番以前喺日記, 同人鬧交ge留言、日期、時間, 發現咗時間真係過得好快呀~! 而且我都唔知好嬲,定係好笑..... 不過算啦~!都過咗去啦,冇所謂啦~! 不過尋日我去咗王嘉華個留言板, 上到去見到嗰度冇啦啦, 有個人自稱自己係神秘人~! 問佢又唔肯講係邊個, 仲蠻咁喺網上面寸我喎~! 仲要拿板主出黎壓我喎.... 妖,.....我頂佢呀,夠膽ge, 就講佢係邊個&唔好拿板主出黎壓人~! 但係最慘ge都唔係呢樣...而係... 雖然板主唔知佢係邊個? 但係都幫佢喎~!>.< 仲有呀xxx都幫埋佢一分, 走過黎話我,哼~!>.< 佢有咩資格話我喎~! 不過佢可能係........ (憑佢係xxx條女啦~!嘻嘻>.<) 唔講啦~!我今日好嬲嬲呀~! 講住咁多先啦~!88啦~! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |