


|
開心or唔開心的一天??? |
| 2005 年 12 月 23 日 星期五 | ![]() |
hihi~!我今日開咗個新既日記板~! 我今日終於可以唔洗啊媽管住哂la~!我可以自由自在咁同d friends一齊出去睇戲、食野、行街、影相...... 不過......我哋有個friend話佢啊媽唔比佢去喎,所以咪有d唔開心囉~!
----------------------------------------------------------------------------下午 我嗰個朋友最後都有黎到。但係我就冇全部睇哂(因為我要番醫院覆診),4:45我趕到戲院,出面嗰個人話就黎散埸,唔比我入去,好彩我最後都入到去。 |
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |