


|
比人鬧~! |
| 2005 年 12 月 27 日 星期二 | ![]() |
朝早............... 冇野做, 開咗部電腦, 做中文既每日一篇, 英文既每日一篇....... 悶悶地過咗一個朝早~!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 下就............... 之後約咗個朋友黎我屋企玩, 之後諗住同佢去屯門公園玩既時候, 突然,有電話打黎...... 佢打黎係想約我去打保齡球, 但係去到既時候,已經冇哂位, 所以,後黎改咗去唱k(但係我唱得唔好聽,所以冇嘜唱丫) --------------------------------------------------------------------------------------------------------- 夜晚............... 我同我丫媽鬧交, 明明佢唔岩, 仲要鬧我~!唉...... 可能我都有唔岩既~! 下次再講la~!88~! |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |