


|
超攰既一天~! |
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 | ![]() |
a.m. 我今朝早8:30比人叫醒(勁攰),因為我尋晚煲碟煲到差唔多1:30先訓。我一定要訓夠九個鐘(係唔係好似隻豬丫?),先唔會作
-------------------------------------------------------------------------------------- p.m. 番到屋企之後,我又約咗d friends一齊出去玩兼去睇哈利波特(睇5:30埸),睇到8:00左右,我哋就番屋企la~!但係...........................................(仲有節目) 我仲陪咗個朋友去大家樂食晚飯,再送埋佢去撘車之後,我就自己番屋企la~!番到屋企之後,我望下個鐘。
番到屋企,唔知點解個頭好似暈暈地,有d想
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |