


|
唔開心既一天 |
| 2006 年 1 月 4 日 星期三 | ![]() |
今日喺學校............... 好似有好多事發生咁, 唔知係唔係我多心呢(可能係la~!) 點解我好似有d.......................... 算la~!可能係我多心啫.................... |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 76 | » |