


|
比人玩/將心底既秘密話比佢聽~! |
| 2005 年 12 月 28 日 星期三 | ![]() |
夜晚................... 無無聊聊咁,開咗個icq黎玩~!~!
有個朋友比咗個網我玩(係心理測驗黎嫁) 玩完之後,先知道我比佢整估...................
但係我唔會嬲佢,因為我覺得我根本冇資格去嬲佢................... 此時此刻,我淨係希望佢唔好嬲我...................
(我喺呢度衷心同你講聲Sorry,我真係好希望你可以原諒我丫,可以嗎?我哋友誼仲可唔可以好似以前咁丫?而且我真係好想我哋既友誼仲可以好似以前咁丫,ok?)(如果你睇到呢篇日記既,請留言話比我知你既意思,好嗎?) |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |