


|
吓...........咩話??? |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 | ![]() |
今日番到學校......
個個都以為係今日派卷,
點知到...班主任陳老師同我哋講...
「份卷唔係今日派,而係聽日派。」
我就諗唔係嘛,仲要等多一日~!
算啦~!等就等啦~!
|
| [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 76 | » |