


|
陳老師冇番? |
| 2006 年 1 月 11 日 星期三 | ![]() |
今日我聽書記講,
話陳老師今日請咗病假,
所以冇番學。
第一堂就係陳老師堂啦,
咁陳老師冇番既話,
即係搵人代課啦,
你哋估下係邊個代課?
原來係--廖sir丫。
不過唔知陳老師有冇事呢,
因為佢平時好少可請病假架,
希望佢唔好有事啦~!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 76 | » |