2010年過去了,一切刀係一個新既開始,
右要向新既目標而努力∼
e加已經係一個成人,已經唔會好似以前禁有禁多時間,
搬左新校之後,練習由1星期練6日,變到1星3/4日,
足足差唔多少左一半,仲要冇以前練細仔,經常粗粗禁過左去∼
唉,e加只係自己渣緊d時間la,我刀想係今年有一個大突破!!
不過上年刀係過得好開心既,希望今年可以繼續保持落去。。
好快右考試la,大家要開始收拾心情la,學業先係我地e加重要既任務,
所以大家刀要加油呀!!
我就比較唔好彩la,考試期間要賽高單,e加只好自己渣緊時間la~
大家新年快樂la!!!!
|