禁樣就過左一年,真係快,我自己07年就唔係過得好開心la,希望今年會好d la!
2008年我希望大家刀係開開心心禁過左,就如(陳奕迅-我的快樂時候)副歌(長路漫漫是如何走過,寧願讓樂極忘的我)
唔知點解突然想唱歌,我右覺得(k歌之王)呢後段好岩我講(我唱得不夠動人你別皺眉)...........
唉..我刀唔知我自己打緊咩..算la,刀係第日再講la,
祝大家:新年快樂,身體健康!