My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 8
累積人氣: 20173
Today is: 2008 年 9 月 2 日  星期二 ;]'


開學2:)` 分類: 校園生活:)`

今朝同呀b0 1齊番學,,

搭車逼死-)

番到去..

都系同番以前溫屍既人傾計"

同2E冇乜好傾囉-_-

收完回條之後,,

選班會`

首先選文書*

比個"零"生篤左出尼=3=

候選既人得2個,,

1個系我.另1個系吳梓寬"

吾知系咪D人覺得女仔做文書岩D掛..

所以我就好順利咁做左文書v3v

主席系臭蕉`xd

財政仍然系"零"生,,

學術系匡伯同另1個女仔.

總務就..xxx+xxx囉-_-

選哂之後落去ECA宣傳"

幫REdcr0ss派野^v^

派得幾開心:)

番上課室之後又落番尼,,

繼續宣傳*

F0rm.1我以前果間小學{伍時暢}原來有4女1男入左芝芝"

始終都系女仔叻D=v=

女班長系萍萍=3=

我心諗:萍萍排第1都做到班長,,點解蔡俊傑做吾到既.!?`xd{蔡俊傑都系排第1}

班費每人$15.

好平`

放學仲比何S!r留左我系課室幾分鐘-)

佢要我幫佢搞班會D野-333-"

打到尼度拉,,

我仲有Summer Ass!gnment要重做1版+班會D野都搞.{做死我咩/3\}

掰掰"

 
出生時間:2008-09-02 12:56 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2008 年 9 月 1 日  星期一 ;]'


開學<3` 分類: 校園生活:)`

終於都開學喇:]

今朝番學果陣見到Heyman哥同江子*v*

佢地話等Ka!tsZ同多子喎=3=

Ka!tsz個樣仲系好似未訓醒咁,,

多子遲大到`xd

嘻<3比我估中左..系M!Zzz Ma做2E既班主任"

另1個系何S!R-_-

中文同英文分左2批人上堂.

好彩我吾系`xd

今日坐系我隔尼果條友好Coo1=3=

超`扮架姐,*

落Ha11睇開學禮,,

預左好悶-)

今年比我上年好啵.

上年校長講既全部都系英文"

今次1半中文1半英文+v+

余副校唱歌果陣..令本人不禁地笑左幾下-333-"

放學,,比原本遲左半個鐘.

不過都慣左放遲`

放學同呀b0 1齊放,,

原來M!Zzz Chan{紅紅}教佢中史-_-

不過都好既,,聽講佢教書真系0k"

冇野打.Bye=)

 
出生時間:2008-09-01 04:12 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客