| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 9 月 2 日 星期二 ;]' |
| 開學2:)` |
分類: 校園生活:)` |
今朝同呀b0 1齊番學,,
搭車逼死-)
番到去..
都系同番以前溫屍既人傾計"
同2E冇乜好傾囉-_-
收完回條之後,,
選班會`
首先選文書*
比個"零"生篤左出尼=3=
候選既人得2個,,
1個系我.另1個系吳梓寬"
吾知系咪D人覺得女仔做文書岩D掛..
所以我就好順利咁做左文書v3v
主席系臭蕉`xd
財政仍然系"零"生,,
學術系匡伯同另1個女仔.
總務就..xxx+xxx囉-_-
選哂之後落去ECA宣傳"
幫REdcr0ss派野^v^
派得幾開心:)
番上課室之後又落番尼,,
繼續宣傳*
F0rm.1我以前果間小學{伍時暢}原來有4女1男入左芝芝"
始終都系女仔叻D=v=
女班長系萍萍=3=
我心諗:萍萍排第1都做到班長,,點解蔡俊傑做吾到既.!?`xd{蔡俊傑都系排第1}
班費每人$15.
好平`
放學仲比何S!r留左我系課室幾分鐘-)
佢要我幫佢搞班會D野-333-"
打到尼度拉,,
我仲有Summer Ass!gnment要重做1版+班會D野都搞.{做死我咩/3\}
掰掰"
|
|
|
|
|
| Today is: 2008 年 9 月 1 日 星期一 ;]' |
| 開學<3` |
分類: 校園生活:)` |
終於都開學喇:]
今朝番學果陣見到Heyman哥同江子*v*
佢地話等Ka!tsZ同多子喎=3=
Ka!tsz個樣仲系好似未訓醒咁,,
多子遲大到`xd
嘻<3比我估中左..系M!Zzz Ma做2E既班主任"
另1個系何S!R-_-
中文同英文分左2批人上堂.
好彩我吾系`xd
今日坐系我隔尼果條友好Coo1=3=
超`扮架姐,*
落Ha11睇開學禮,,
預左好悶-)
今年比我上年好啵.
上年校長講既全部都系英文"
今次1半中文1半英文+v+
余副校唱歌果陣..令本人不禁地笑左幾下-333-"
放學,,比原本遲左半個鐘.
不過都慣左放遲`
放學同呀b0 1齊放,,
原來M!Zzz Chan{紅紅}教佢中史-_-
不過都好既,,聽講佢教書真系0k"
冇野打.Bye=) |
|
|
|
|
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 184 | »
|
|