| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 7 月 31 日 星期四 ;]' |
| 第1次 |
分類: 生活記事:)` |
第1次打b10g^3^
發覺自己真系好懶,,
開左咁耐..
而家先打=v=
講番今日先=]`
話說今日同He!d! 1齊去左食早餐"
又系講番小學D野-333-"
食完之後去左盈豐度行..
可惜,,太多鋪頭未開門`xd
系度行尼行去-]"
覺得自己好傻添^3^
暑假好多功課要做..
中文x1.EnGx2.Mathz x2.L!BS x1.Read!ng Scheme x1.
7本咁多..
有排我做=v=
多謝學校令到我呢個暑假吾洗咁悶`
|
|
|
|
|
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 |
|
|