My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 5
累積人氣: 20163
Today is: 2010 年 3 月 29 日  星期一 ;]'


加爆油! 分類: 未分類

琴日落街買完野番屋企 搭lift 我遇到疑似困lift既情況xd
明明到左我住果層但系又吾開門比我\口/!
我系度諗:死啦 會吾會好似巴不得爸爸咁..1出去就系60年代架?我仲有好多書未溫架- -
點知佢又開門比我xd平安無事番到屋企=)
---------------------------------------------------------------------------------------------
3科 econ mathz phy 科科都系數字- -
econ 計equilibrium 吾知點解計尼計去都冇=3=
          然後重新睇題目 要乘12xd 好彩夠時間乘12xd 好多個傻仔冇乘12- -
mathz 1埋位d人就話:「咦?第28題咩尼架..咁難既?...車..原來系bonus」- -
            算系叫做做得哂xd 希望合格啦/口\
phy LLL已經話今次會難好多 我冇諗過咁難@@
       畫圖 吾識  definition 吾識xd 唉/口\
最後4科 加油加油!捱多2晚 ;)`  

 
出生時間:2010-03-29 06:34 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2010 年 3 月 26 日  星期五 ;]'


2010-03-26 分類: 未分類

其實我以前好憎history 仲憎過憎蔭權- - 好憎佢要人串咁多vocab
但系吾知點解升到f.3 ok鍾意history 好有興趣咁睇佢點打仗- -
不過做乜要成日打仗-口- 哎呀好彩我算早出世 如果我遲100年出世可能要記埋WWIII xd
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1st day bio geog
geog 邊有人出成張A4紙咁大愊圖    出d symbol出到仲細粒過薛家燕粒'麥'!
          睇到眼殘/口\ 頭8條MC用左我好多寶貴既時間
bio 比上次容易 做到腦殘 真系..原來溫左書真系吾代表識- -
2nd day hist LS
hist essay算系咁 起碼背到8成:)` 不過佢d行格點解永遠都系咁窄架?- -
浩研將吾知系呀sam定翟晉城既LS notes掟左落街- -xd
LS 做到手殘 次次都系咁/口\! 3種溫室氣體- - 剩系識英文吾識中文...
捱左幾晚夜 原來有幾樣野系我捱夜+溫書既必需品
1.大量包不斷墨既原子筆
2.大量單行紙
3.大量香濃可口既Lipton金裝倍醇奶茶(Y)
4.最好就有個耳塞啦 11點幾咋嘛 呀爸呀媽訓到成隻死豬咁
   溫緊essay又冇啦啦用鼻寒轟炸我想點- -

 
出生時間:2010-03-26 06:13 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客