| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2010 年 3 月 29 日 星期一 ;]' |
| 加爆油! |
分類: 未分類 |
琴日落街買完野番屋企 搭lift 我遇到疑似困lift既情況xd
明明到左我住果層但系又吾開門比我\口/!
我系度諗:死啦 會吾會好似巴不得爸爸咁..1出去就系60年代架?我仲有好多書未溫架- -
點知佢又開門比我xd平安無事番到屋企=)
---------------------------------------------------------------------------------------------
3科 econ mathz phy 科科都系數字- -
econ 計equilibrium 吾知點解計尼計去都冇=3=
然後重新睇題目 要乘12xd 好彩夠時間乘12xd 好多個傻仔冇乘12- -
mathz 1埋位d人就話:「咦?第28題咩尼架..咁難既?...車..原來系bonus」- -
算系叫做做得哂xd 希望合格啦/口\
phy LLL已經話今次會難好多 我冇諗過咁難@@
畫圖 吾識 definition 吾識xd 唉/口\
最後4科 加油加油!捱多2晚 ;)`
|
|
|
|
|
| Today is: 2010 年 3 月 26 日 星期五 ;]' |
| 2010-03-26 |
分類: 未分類 |
其實我以前好憎history 仲憎過憎蔭權- - 好憎佢要人串咁多vocab
但系吾知點解升到f.3 ok鍾意history 好有興趣咁睇佢點打仗- -
不過做乜要成日打仗-口- 哎呀好彩我算早出世 如果我遲100年出世可能要記埋WWIII xd
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1st day bio geog
geog 邊有人出成張A4紙咁大愊圖 出d symbol出到仲細粒過薛家燕粒'麥'!
睇到眼殘/口\ 頭8條MC用左我好多寶貴既時間
bio 比上次容易 做到腦殘 真系..原來溫左書真系吾代表識- -
2nd day hist LS
hist essay算系咁 起碼背到8成:)` 不過佢d行格點解永遠都系咁窄架?- -
浩研將吾知系呀sam定翟晉城既LS notes掟左落街- -xd
LS 做到手殘 次次都系咁/口\! 3種溫室氣體- - 剩系識英文吾識中文...
捱左幾晚夜 原來有幾樣野系我捱夜+溫書既必需品
1.大量包不斷墨既原子筆
2.大量單行紙
3.大量香濃可口既Lipton金裝倍醇奶茶(Y)
4.最好就有個耳塞啦 11點幾咋嘛 呀爸呀媽訓到成隻死豬咁
溫緊essay又冇啦啦用鼻寒轟炸我想點- - |
|
|
|
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 184 | »
|
|