My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 0
累積人氣: 20183
Today is: 2009 年 7 月 4 日  星期六 ;]'


第1次活崇xd 分類: 生活記事:)`

今日番以團,,到我地朗豪坊帶詩喇哈哈xd
我唱歌吾好聽 -_- 搞到你地隻耳仔吾舒服吾好意思-v-xd
劉浩研番左尼.剩系幫手禁ppt,,禁完之後佢就吾見左-_-
傾計傾到3點幾..芷欣同嘉倫都要走=3=剩番個虧佬鍾曉輝做我地導師~_~
芷欣:希望你可以入番HK d大學,,吾洗去澳洲(;` 吾洗離開我地xd.
嘉倫:讀神學吾好吾記得我地-v-4年後你會吾會生番1打BB?-_-
傾完之後系1o週年見到kentung同sun,,mary+膠紙既配音笑死(;
然後去左活崇;我第1次番活崇..哇.以團爆多人去xd
過程有d悶,,鄺太膠紙差d訓著左. 差吾多完果陣就好多人行埋尼握手=)`
4點幾同鄺太1齊走`

 
出生時間:2009-07-04 06:10 PM  [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2009 年 7 月 3 日  星期五 ;]'


踩單車:)` 分類: 生活記事:)`

今朝約左呀輝長平踩單車.2個遲大到我最早^v^
去左大快活食野,, 個天花板好多人呀~_~xd
食完之後就行去新屯果邊果個單車場租車;)` $13/hour
最遠好似系踩到藍地? 跟住冇單車徑所以經青山公路番轉頭..
我覺得好似飲+食野多過踩單車囉-_-1開始就食大快活..經過兆康西鐵站就買野飲xd
之後踩去龍鼓灘見到雪糕車又買左杯雪糕-v-去到美樂花園見到seven買C樂冰.

:)`


去到蝴蝶灣過馬路果陣..只系差1秒你地就以後見吾到我=3=
好彩我剎左車.. 不過後碌飛起左~_~笑左長平同呀輝;
長平狂鏟上行人路xd 同埋踩得勁慢-3-! 我起碼要停系度等佢1o次-_-
踩到差吾多3點鐘交車,, 呀輝[龜]條底褲系紅色架!xd
搭車去定福練詩.. 冇啦啦離哂題講升學-v-系令仔輝帶頭既.
我猜羸左要帶禱-_-系呀.猜羸就要架喇;
「你既即系我既..我既即系吾系你既」<- 咩道理?xd
芷欣sorri搞到你比人鬧..
5點幾番屋企(;` 沖涼果陣發現原來我.. 黑左好多-_-

 分左2截顏色囉咩事-_-

 
出生時間:2009-07-03 07:21 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客