| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| 2007-11-17 |
分類: 未分類 |
今日10點半起左身
之後12點幾去左jinson家~~
去到之後,,
食野,,睇鬼片....
之後玩pair牌
彈琴.....> <
後來因為無野做...so玩電腦
最激既係我地居然集體聚賭@@
玩魚蝦蟹,,廿一點等
初初係咁win,,超正
玩到6點幾先走,,
走既時候天已經黑曬lu>3<
|
|
|
希plus 於 2007-11-18 09:37 PM 發表:
希望你早日覓得如意郎君..... 田田永遠等待你XD 要珍惜眼前人
|
網主回覆
hey,,你第一次黎留言就講埋曬d咁既野
好唔俾面wo....= ="
我同佢無關係,,please....
唔好將我拉埋同佢一齊講!!!!/__\ Posted at 2007-11-19 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Tenny 於 2007-11-18 02:34 PM 發表:
你果blog都5錯=] 我諗加多條白邊會令d.. 個wallpaper我都好XDD 集體聚賭,,GD!!
|
網主回覆
哈哈,,thx黎cm~~
我會再改良的!!!(maybe) 
Posted at 2007-11-18 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|