| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
2008 年 2 月 27 日 星期三  |
好開心!  |
分類: 未分類 |
今日上中史悶到....唉> <
scj堂跟本就無聽書....- -
自修堂係度唱歌wo....哈哈
pth都係!^^
lunch去左新峰食
要joshua help我比$$,,真的麻煩佢了!!> <"
maths做project,,超開心!同myriam一組!!!!!!=)
5點幾先回到家!
今日下午收到了lisa再一次給我的禮物"
回到家看看內容!
真係超感動!!!!!!!!!!!真的非常好多謝咁多位好朋友!
你地搞到我好想喊呀!!!!!T^T 哇哇哇哇.........
你地既心意我全部收到la!!!!!!!
一定會照做的!!!!hehe=)
我都一定會將自己變得更靚的!你地放心吧!!!哈哈(講笑)- -
至於另外一件事....我就無把握wo....> <
各位好姐妹....聽天由命吧!>u<
當然呢樣野都係我生日願望之一 la!!!
|
|
|
E家,我個blog推行緊 「留一個cm,送你兩個cm!」活動~ 快Dd cm啦=] 留得多d,送得多d**
|
|