今日出到去..梅子話吾想咁早返..咁大家又遲返..
因為出門口之前食左d藥..又冇食野既關係..個胃痛到快要穿窿了...
咁岩Cindy又想食野..咁我地就過左OK食野..但係我好吾想食野..冇胃口的..
但痛到咁..焗住要食..之後先冇咁痛..返到去..上埋最尾3分鐘中史堂..
之後落左F班..比禮物細珊..開心的咧..嘰..生日快樂丫..老人家的17歲..
跟住2堂普通話..Edmond玩到Cindy發脾氣..身為旁觀者的我..覺得Cindy十分之可愛..
嘰..咁就過左2堂..跟住陪梅子落去交功課..之後上返F班玩..
P.E堂因為Ms冇返..就上返班房..休息左2堂..身體訓緊..精神依然..
Lunch..個胃又痛..又要食d野落去..真係痛到穿窿咁..
返到去3堂都訓死左..因為食完藥好暈..期間都有起身默過下書咁既..
放學個陣..成班逃跑..幾耐冇試過丫..勁似返返2B個陣..開心..
之後聽到d野..有點兒不爽..因為好特登..仲有不可一世既態度...
令我十分之火..但係紫Ying..細珊個d既Support..令我平伏了..
之後就1伙兒去Neway唱k..幫好兄弟慶祝生日...
唱到8點..Bee先生車我地返屋企..你也太好人了吧..吾該哂..
返到屋企..食左小小野又食藥..未夠11點就訓左教..攰...
快樂隨時承載拒絕浪費時間*
細珊 - 畢業之後..我地行既路都應該好吾同..
但係我知..我地隔幾耐..都係好朋友..好兄弟..
今年呢個生日..希望你真係過得好快樂啦..
真心祝福你..要過得幸福喔..
你要記住..你是重要的..嘰..
- 生日快樂 -
 


 
 






Jolin*開心的歐洲留學之旅..



 
 |