`|!Toby欣 '"日記本...,+°.`|
[ × '' 沒有人完整 卻有人能信任 才找到永恆 .°+°[
Tobeyim
暱稱: `|!Toby欣 '"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
坦然,,*
長休,,*
她說,,*
重逢,,*
出發,,*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1149
留言總數: 137
今日人氣: 0
累積人氣: 45093
站內搜尋
2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


謝啦,,* 分類: 未分類

                                    今日出到去..梅子話Cindy岩岩起身..咁我地就係水邊等埋佢先返..

                   等著等著..見到毛毛..傾左陣..繼而見到KK..哇..呢d咪學生囉..早到丫..

                   之後Cindy出到黎..咁就1齊陪毛毛去食野..吾知點解去到個到好吾舒服..1句野都冇講過..

                   跟住hei多陣就返學..2堂中史..同Ceci係咁傾計..仲比Ms鬧..悶丫麻..

                   小息落左F班..同Cindy係咁玩..傻左..之後2堂Maths..先知岩岩小息班房有事..

                   又吾係d咩大件事..吾需要咁緊張丫..不過都好既..咁就吾駛上大半堂Maths..

                   之後我就係到玩電話...咁就Lunch喇..開心..Lunch傻左..係咁玩...

                   返到去..3堂普通話..玩左堂幾..之後就訓教..自己醒左..就嘈醒埋Cindy,,嘰..

                   放學就陪梅子去買野...由買野個刻..就同梅子2個係到癲..我地係咁比Cindy鬧..嘰..

                   之後梅子就過合益..Cindy就同我返屋企..終於有得睇Saw3喇..超開心的..

                   哇..真係超欣賞佢d手法..完全超乎想像的勁..超好睇..3集都好Good..

                   睇完Cindy就走喇,,,咁我就執野..整野..之後玩電腦..Ceci sd左好多野比我..

                   真係好感激喔..太美好了..1陣睇野..聽日放學去電頭髮Lu..要同直髮講Bye Bye了..

                                                                              就讓我 越愛越瘋 越陷越深 執著的靈魂*

                                           為了向汶汶致歉..特意送1粒Pc狗比你..
                                               隻手好返d未丫..為了保護紫Ying..不擇手段的..嘰

                       

                           

                                    

                                                     

                                   

                                    

                        

       我想這就是愛吧..羅志祥*心動

                                                

                                    

                                     

                                             

                         

                                               

                           

2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


偷懶,,* 分類: 未分類

                                              今日起身個陣..突然好吾想返學..咁就繼續訓..

                       訓到11點到起身..之後食完粥就食藥了..都係會食到個胃好痛的...

                       之後就睇野..終於有時間睇《轉角*遇到愛》同《花樣少年少女》了..

                       未免太感動了吧..好帥好帥..愛死了..我愛小秦..我愛泉...嘰..

                        之後就繼續睇其他野..爽的咧..食完藥..5點幾訓左1個鐘...

                        跟住繼續睇野..之後玩電腦..打日記..1陣食埋藥就係最後1次了..

                        好吾想食野..但係個胃真係痛到不能再痛了...辛苦...

                        快d放假喇..好吾想返學喔..痛苦的..心散的...捱著捱著...

                                                                       我承認我愛上你的美 你的臉和你的眉*

            

                               

              

              

                             

                                        

        你的擔心總是讓我感動..秦朗*

                                           

                                       

                 

                                             

                  

2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


祝福,,* 分類: 未分類

                                              今日出到去..梅子話吾想咁早返..咁大家又遲返..

                         因為出門口之前食左d藥..又冇食野既關係..個胃痛到快要穿窿了...

                          咁岩Cindy又想食野..咁我地就過左OK食野..但係我好吾想食野..冇胃口的..

                          但痛到咁..焗住要食..之後先冇咁痛..返到去..上埋最尾3分鐘中史堂..

                          之後落左F班..比禮物細珊..開心的咧..嘰..生日快樂丫..老人家的17歲..

                          跟住2堂普通話..Edmond玩到Cindy發脾氣..身為旁觀者的我..覺得Cindy十分之可愛..

                          嘰..咁就過左2堂..跟住陪梅子落去交功課..之後上返F班玩..

                          P.E堂因為Ms冇返..就上返班房..休息左2堂..身體訓緊..精神依然..

                          Lunch..個胃又痛..又要食d野落去..真係痛到穿窿咁..

                          返到去3堂都訓死左..因為食完藥好暈..期間都有起身默過下書咁既..

                          放學個陣..成班逃跑..幾耐冇試過丫..勁似返返2B個陣..開心..

                          之後聽到d野..有點兒不爽..因為好特登..仲有不可一世既態度...

                          令我十分之火..但係紫Ying..細珊個d既Support..令我平伏了..

                          之後就1伙兒去Neway唱k..幫好兄弟慶祝生日...

                          唱到8點..Bee先生車我地返屋企..你也太好人了吧..吾該哂..

                          返到屋企..食左小小野又食藥..未夠11點就訓左教..攰...

                                                                                快樂隨時承載拒絕浪費時間*  

                                              細珊 - 畢業之後..我地行既路都應該好吾同..
                                                       但係我知..我地隔幾耐..都係好朋友..好兄弟..
                                                       今年呢個生日..希望你真係過得好快樂啦..
                                                       真心祝福你..要過得幸福喔..
                                                       你要記住..你是重要的..嘰..
                                                                           - 生日快樂 -

                                        

                                    

                                     

   

   

                                       

                                        

                                                          

                                        

                                        

                                         

  Jolin*開心的歐洲留學之旅..