今日8點半就起左身..傻的..起身冇幾耐..就睇野..
睇到9點幾就hei下...之後就開始裝身..化妝..好攰喔..
11點就出去搵佢地喇..之後陪佢地去食野..之後諗住影相的..不過吾係平日吾抵..那就算了..
咁就去排球場..初初心情不太好..吾關任何人事..只係發夢發吾得耐..冇乜耐性姐..
之後因為車匙bb要拎野..咁就2個返左我屋企..跟住落返去就開始打排球..
跟住d男孩都黎埋..咁就打比賽..都幾好玩..咁樣不錯玩...
個個超博..之後有1局..我因為太博了..吾記得左個到冇膠地..咁就跣左落去..
嘩..當場痛到想死..不過忍著..吾傷都傷左咁多..咁就忍痛繼續..
咁樣的1打..就打到9點半先肯停低..超級的攰..
全身上上下下內內外外都傷左架喇..嚴重d既係..扭親隻腳..同跣落去個個位..
隻手依舊瘀..痛..個d咁喇..成身冇力..成身係痛架..不過實在太爽了..
打到9點9到..就上左去餐廳食飯..11點到..毛毛送我返屋企..
返到屋企..咩都吾理...就衝左去沖涼..呢個涼真係沖左超耐的...
之後就玩電腦..打日記..好攰喔..1路打1路想訓教..攰..
今日完全係Sport Day..我又打排球又踢足球..太爽了...不過真係太攰了..
卸下裝備 我已傷痕累累*
 
 
 





標準的..完美型男*Show






 |