`|!Toby欣 '"日記本...,+°.`|
[ × '' 沒有人完整 卻有人能信任 才找到永恆 .°+°[
Tobeyim
暱稱: `|!Toby欣 '"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
坦然,,*
長休,,*
她說,,*
重逢,,*
出發,,*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1149
留言總數: 137
今日人氣: 1
累積人氣: 45094
站內搜尋
2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


休憩,,* 分類: 未分類

                                     尋晚真係諗住返學架..不過今日起身個陣..成身仲好痛..同埋勁頭痛..

                  加埋Yoyo又吾返..咁就順勢抖多日吧...好攰喔..不過真係有點過份..

                  10點半起身..之後整下野..跟住睇野睇到11點半..1路同Yoyo傾電話..1路行落去買野..

                   返到黎..食下野咁..同Yoyo傾左個幾鐘電話..嘩..超耐冇傾過電話..

                   我發覺我傾傾下電話..好鍾意係到發夢..淨係聽到人地講前段..後段好似聾左咁..

                   傾完電話..就繼續睇野..睇到4點就好眼訓..訓到5點..車匙bb打比我..就醒左了..

                   又繼續睇野..睇到6點就去護膚..整左差吾多2個鐘..之後就玩下電腦..打日記..

                   1陣hei下..遲d先睇野..今日又做左日癱妃喇..好開心..太爽了吧..

                                                                                 放心I'm OK Go Away 忍住我的淚*     

                   

                   

                                                 酷妹..Rainie*

                                                        

                                                 日系*大隻Mei..

                              

                              

                                                     

                                                      

                                                         

                                       

2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


應驗,,* 分類: 未分類

                                       尋日話今日返吾到學..點知今日真係返吾到學..應驗

                    今日Yoyo打黎話佢吾舒服..吾返..我就考慮緊返吾返..點知諗諗下訓著左..

                     咁就順勢吾返..訓到11點半先起身..起身的1刻..痛死左..全身超痛..

                     行路仲恐怖..腳係吾直的..呢d就係打咁多個鐘排球既代價...劇痛的..

                      起身又冇乜野做..又吾想溫書..又吾想做Art..又成身好痛..

                      咁就成日係屋企做癱妃..起勢地睇台灣野..超多..超好看的說..

                      睇到6點幾..好攰..咁就玩陣電腦..打日記..1陣要hei下..好攰喔..

                      聽日要返學了..好攰喔..不過聽日Yoyo仲未返得學..抖下喇..

                                                                               我懷疑我能做什麼   當我頹廢的難過著*

                                   

                     

                                      

                              

                              

                      

                      

               Jolin..蔡依林*仍舊努力

            

       大帥哥*Nicholas..型

                                               

                                        

                                   

                                                  

                    

                             

2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


傷痕,,* 分類: 未分類

                                 今日8點半就起左身..傻的..起身冇幾耐..就睇野..

                 睇到9點幾就hei下...之後就開始裝身..化妝..好攰喔..

                 11點就出去搵佢地喇..之後陪佢地去食野..之後諗住影相的..不過吾係平日吾抵..那就算了..

                 咁就去排球場..初初心情不太好..吾關任何人事..只係發夢發吾得耐..冇乜耐性姐..

                 之後因為車匙bb要拎野..咁就2個返左我屋企..跟住落返去就開始打排球..

                 跟住d男孩都黎埋..咁就打比賽..都幾好玩..咁樣不錯玩...

                 個個超博..之後有1局..我因為太博了..吾記得左個到冇膠地..咁就跣左落去..

                 嘩..當場痛到想死..不過忍著..吾傷都傷左咁多..咁就忍痛繼續..

                 咁樣的1打..就打到9點半先肯停低..超級的攰..

                 全身上上下下內內外外都傷左架喇..嚴重d既係..扭親隻腳..同跣落去個個位..

                 隻手依舊瘀..痛..個d咁喇..成身冇力..成身係痛架..不過實在太爽了..

                 打到9點9到..就上左去餐廳食飯..11點到..毛毛送我返屋企..

                 返到屋企..咩都吾理...就衝左去沖涼..呢個涼真係沖左超耐的...

                 之後就玩電腦..打日記..好攰喔..1路打1路想訓教..攰..

                 今日完全係Sport Day..我又打排球又踢足球..太爽了...不過真係太攰了..

                                                                          卸下裝備 我已傷痕累累*

         

                                    

                      

                           

                           

                           

                                  

     標準的..完美型男*Show