今日6點半Cindy叫我起身..但係7點2先醒..搞掂就出去搵佢喇..
返到去排隊個陣..心情好得很..係咁傾計..之後講左d野..車匙bb笑死了..Yoyo又聽吾到..
但係上到去..心情的變化真大*為左1 d野心情可以激快下降至谷底,,本身可以忍得到的..
之後上到去2堂English..自己坐左係後面..係咁諗野,,1諗到1樣野..個心痛到不行了..
我覺得1方面諗架話..肯定對方1定錯..因為人永遠都會覺得自己岩既..
亦都會覺得自己係最慘個個..覺得自己既情緒係最重要個個..別人感受不用理會似的,,,
算吧..從來都係自己獨力默默承受1切,,係今日吾知做咩..d控制能力咁弱姐..So*眼淚崩潰了..
如果係要怪責我的話..那我便承認吧..反正從來都吾鍾意解釋..真心能體諒我的人..根本吾需要得到我的解釋..
呢2堂Enligsh默默便過去了..之後中史堂..同汶汶玩*我諗我會好過d..逃避1切問題..
小息落左去hei..同Cindy傾計..你係1個值得我依靠..亦明我既人..我吾想你為左1樣野..而又變質..
其實知你Care我..我已經好過多了..之後就上去了..跟住2堂Maths堂..因為上堂冇返..So*吾知要做咩..
原來要默式..係短短幾分鐘..都可以默50分..都算係咁喇,,不過Maths分..從來都吾Care..
之後就同汶汶傾計..係到玩,,開心喔*跟住自己寫野..支筆超嘈..自己係到傻笑..傻喔..
跟住係張紙寫左超多野..好鍾意喔..呢2堂Maths..好快就過左喇..開心的..
之後就Art堂..同梅子個d係到玩..紫Ying無啦啦係到唱歌..成班人呆左陣..之後就激笑佢..好得意喔..
Lunch..5個去左Ok食野..返到去..就係到hei,,佢地又係到玩綿花..咦*煩死了..
之後係樓梯幫Cindy整野..期間上去d人都要望1望..吾知望咩..搞到怪怪的..
跟住就世史堂..好留心咁聽書..其實已經眼訓到就死..本身心情不太好..但係同汶汶1齊抄野..冇事Lu..
中文堂..最尾個3個字..因為佢又好悶咁教書..咁我就訓教喇..真係悶死*好吾鍾意中文堂..
放學就即刻返屋企..3點4返到去..玩電腦玩到4點就訓教喇..6點起身..就整野喇..
之後飛的出去..過左媽咪到食野..之後買左件衫..8點半返到屋企..跟住就玩左陣電腦..
跟住就沖涼..之後就1路睇野1路玩Msn..傾到11點到..之後1陣睇野,,*
寧愿自閉傷心都勉強歡笑...

Keita..*超愛的..







 |