`|!Toby欣 '"日記本...,+°.`|
[ × '' 沒有人完整 卻有人能信任 才找到永恆 .°+°[
Tobeyim
暱稱: `|!Toby欣 '"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
坦然,,*
長休,,*
她說,,*
重逢,,*
出發,,*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1149
留言總數: 137
今日人氣: 4
累積人氣: 45097
站內搜尋
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


白過..* 分類: 未分類

                                今日好似平時咁..過水邊搵Cindy..之後等埋嘉嘉返學..

                 返到去..有d野不太好..算吧*上到去本身2堂中文..不過Ms房冇返..咁就代堂..同汶汶傾計..

                 之後就2堂普通話..又小測..成日都測驗..煩*測完訓吾著..咁就係到諗野..唉..

                 小息落左去hei..之後2堂English..同汶汶,,Mandy*Judy係到傾d核突野..咦,,

                 SO*又好快過左Lu,,之後Maths堂..又小測,,我知係好易..無奈我d數學..實在太差勁了,,

                  Lunch,,5個出左去食野...撞到汶汶,,Judy*明珠..返到去都係hei下咁..

                  今日我最有意義就係呢2堂世史堂..但係Ms Au冇返..唉,,今日真係超白過..

                  本身諗住傾計..但係有d罰抄未做..咁就好快咁做埋佢..之後同汶汶傾計..

                  放學同Yoyo即刻走..3點5返到屋企...4點訓教..訓到6點半,,咁就睇野..

                  之後出廳hei下之類..跟住又入房睇下野,,之後突然好吾舒服..So*吾夠1點就訓左..虛脫似的..

                                                                                              有再大的苦 再多的淚 Who Will Care*   

                

                           

       __________RAINIE* 

  林依晨*Cute

  

                                      

              

                               

                                 

              

 

2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


淡然,,* 分類: 未分類

                                      尋晚2點3先訓..今日7點幾先醒..之後Cindy話岩岩醒..叫我地返先..

                   咁就同嘉嘉返先..上到去係到2堂中史..嘩*超留心咁聽書..但係好眼訓..

                   發現到Ms好鍾意講1 d冇必要既野..怪吾知教得咁鬼慢..講野超廢..

                  English堂..Ms Chan吾知做咩好煩..咁就冇心機聽佢講野..成日叫人做野..悶*

                  So*同Yoyo係到玩手..小息落去左hei..上到去2堂中文..頭幾個字訓左教..

                   之後係本書到畫左好多公仔..得意喔*傻的..呢2堂冇想像中咁難過..不過都係悶野..

                   跟住Art堂..係到起稿..起左好耐,,冇乜心機..之後Lunch同Yoyo..Mandy*嘉嘉出去食..

                   返黎..就上去繼續畫..吾知做咩有返d心機..Total畫左3個鐘..不過都Ok喇..

                   放學落左去hei左陣..就走Lu*1路行1路同車匙bb係到講咩流血不流淚..超好笑*

                   4點7返到屋企..5點就訓教Lu..7點半先醒..整下野咁..咁就開始睇野..

                   睇到10點半..咁就玩下電腦咁..之後突如其來既吾開心..冷靜左陣,,冇事Lu..

                   之後繼續睇多陣..睇到差吾多12點..咁就繼續玩下電腦喇...

                   其實今日成日都好開心..但係又係睇左d野..搞到有d down..算喇,,自己Ok的..

                                                                                           我需要一個人靜一靜  究竟什麼該放棄*

                

                                    慶功版..Rainie*

                            

                                  

                            

                           

                           

                    

2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


失控,,* 分類: 未分類

                              今日6點半Cindy叫我起身..但係7點2先醒..搞掂就出去搵佢喇..

                 返到去排隊個陣..心情好得很..係咁傾計..之後講左d野..車匙bb笑死了..Yoyo又聽吾到..

                 但係上到去..心情的變化真大*為左1 d野心情可以激快下降至谷底,,本身可以忍得到的..

                 之後上到去2堂English..自己坐左係後面..係咁諗野,,1諗到1樣野..個心痛到不行了..

                 我覺得1方面諗架話..肯定對方1定錯..因為人永遠都會覺得自己岩既..

                 亦都會覺得自己係最慘個個..覺得自己既情緒係最重要個個..別人感受不用理會似的,,,

                 算吧..從來都係自己獨力默默承受1切,,係今日吾知做咩..d控制能力咁弱姐..So*眼淚崩潰了..

                 如果係要怪責我的話..那我便承認吧..反正從來都吾鍾意解釋..真心能體諒我的人..根本吾需要得到我的解釋..

                 呢2堂Enligsh默默便過去了..之後中史堂..同汶汶玩*我諗我會好過d..逃避1切問題..

                 小息落左去hei..同Cindy傾計..你係1個值得我依靠..亦明我既人..我吾想你為左1樣野..而又變質..

                 其實知你Care我..我已經好過多了..之後就上去了..跟住2堂Maths堂..因為上堂冇返..So*吾知要做咩..

                 原來要默式..係短短幾分鐘..都可以默50分..都算係咁喇,,不過Maths分..從來都吾Care..

                 之後就同汶汶傾計..係到玩,,開心喔*跟住自己寫野..支筆超嘈..自己係到傻笑..傻喔..

                 跟住係張紙寫左超多野..好鍾意喔..呢2堂Maths..好快就過左喇..開心的..

                 之後就Art堂..同梅子個d係到玩..紫Ying無啦啦係到唱歌..成班人呆左陣..之後就激笑佢..好得意喔..

                 Lunch..5個去左Ok食野..返到去..就係到hei,,佢地又係到玩綿花..咦*煩死了..

                 之後係樓梯幫Cindy整野..期間上去d人都要望1望..吾知望咩..搞到怪怪的..

                 跟住就世史堂..好留心咁聽書..其實已經眼訓到就死..本身心情不太好..但係同汶汶1齊抄野..冇事Lu..

                 中文堂..最尾個3個字..因為佢又好悶咁教書..咁我就訓教喇..真係悶死*好吾鍾意中文堂..

                 放學就即刻返屋企..3點4返到去..玩電腦玩到4點就訓教喇..6點起身..就整野喇..

                 之後飛的出去..過左媽咪到食野..之後買左件衫..8點半返到屋企..跟住就玩左陣電腦..

                 跟住就沖涼..之後就1路睇野1路玩Msn..傾到11點到..之後1陣睇野,,*

                                                                                             寧愿自閉傷心都勉強歡笑...

            

                           Keita..*超愛的..