尋晚2點到先訓..今日6點幾就起身化妝個d..整左超耐,,7點9先出門口..
今日嘉嘉吾返..咁我同Cindy就返學Lu..返到去係咁吾抬高頭..驚比人捉喔,,個個都話我化左妝*
之前明明見到Yoyo個d..但係排隊等左超耐都吾見..係Chan Chan講先知..嘰"
上到冇乜人..同汶汶傾計..但係KK係咁叫人落去..10萬個吾想落去幫手..想傾計多d..
不過落左去..睇到d人..即刻hei多陣返班房..同KK傾計個陣,,有人呷醋...好笑的"咁都呷..
上到去hei多陣..就落去影班相..P班望住好吾自然..個個笑得超假..Q版個陣,,d人超煩..幼稚*
之後小息出左去坐左陣,,係咁比明珠講...傻人*跟住同Yoyo,,Cindy出去操場玩..
3個激白痴..玩d低能野..笑死了,,打鐘就上去421聽野..好鬼悶..訓左陣..
跟住又係咁比Yoyo講..不要這樣如此落後吧!!之後有人吾知係到 Care d乜..唉*無言..
Lunch..Yoyo同Cindy去左我屋企..順手放低野..3個超趕咁..返到去搭半..
返到去,,又上421聽野..係咁同Yoyo傾祕密*係咁講..傾左超耐..
仲有半個鐘先放學..咁就返返班房..有人話佢有反省喎..轉頭咪又係冷淡..有點失望*
算喇,,慣了*跟住同Yoyo傾聽日d野,,煩的..又要拎野返屋企..重的"
放學個陣,,好開心*咩事呢d梗係心照喇,,如果吾係比人殺死架..嘰..開心的,,
本身淨係Yoyo黎我屋企先..之後撞到汶汶,,咁就1齊返我屋企...
返到去,,攰的"d野激重..之後佢地幫我整野..但係整掂個眼仔..整左超耐..
之後係咁同汶汶係咁玩..床上面dPooh Pooh慘的..跟住Yoyo又講野比自己聽..嘰"
車匙bb同Jose上過黎1陣,,本身要錄音的..但係吾想錄既關係..咁就算喇,,佢地都走Lu..
咁就繼續同汶汶..Yoyo玩,,玩到好似癲婆咁..跟住5點幾..佢地走喇..
我就即刻訓教喇..眼訓到死左*訓到差吾多7點..比個Sms嘈醒左..之後又吾應人..搞錯的,,
咁就盡返我d責任..執返好間屋喇,,之後就整下野咁..8點幾就開始睇野..
冇心機睇的..等了很久*都未返屋企..之後我又發作..等到吾開心..吾關你事的..我自己問題姐..
差吾多11收到Sms了,,返緊屋企..吾知佢係到high d咩..搞到我又想飲添..
之後11點幾..add我了,,傾左陣*佢就訓教喇..咁攰仲係到撐d咩呢..
跟住玩電腦..仍然都係down緊..吾想成日發作..好想喊丫..辛苦,,
今日成日都好矛盾..苦惱的...吾知做咩好吾開心丫,,煩*
滴下或是淚 逐漸墮入恐懼 ...




鄭元暢,,*Joseph..小綜





 |