2009-12-31,好明顯,係2009年既最後一日(廢話...)
回首09,我由F4升到F5,攤上乜ray同noble做英數既老師,對比F4既何sir同阿鐘,簡直無語...唉...
呢一年,發生左好多野。(不過其實年年都發生好多野架啦,你估有咁多萬曆十五年咩...)
美國總統選左個黑人出黎;金融海嘯既影響仲未消退;H1N1爆發,席卷全球;索馬里海盜依然橫行,等等等等。
但係,呢D國際大事,好多都關我X事,除左H1N1,搞到我呢幾個月既星期六都要返學,簡直痛苦。
最關我地事既,好明顯就係雙慶同政府"回水"啦,政府出錢,請我去威尼斯人玩左一晚,遊船河、睇太陽劇團、食自助餐,下一次,就要等多十年。
至於一D"小"事,於我亦都好難忘,包括:攞到粵華第一塊標槍獎牌(我知道之後感到哭笑不得...)、再次攞到朗誦二等獎、六月既果單"血案"(依家諗起都仲心寒...)...
最難忘既,當然就係有得去北京啦,識到好多朋友,亦都見番失散多年既朋友(係呢度,我要多謝中央政府,多謝澳門政府,多謝科普基金,多謝自然博物館,多謝我既父母,多謝粵華中學,多謝型sir,以上因素,少一個我都去唔成~~仲有,對唔住勒,Hinson~~)
展望一零,我既首要任務就係考好GCE(唉...);其次就係係學界度奪標(我要雙料!!!)
[有D野呢~~就唔出得街既~~咁所以就唔講勒~~] |