開學啦 今日早上返10點半呢 我好早就起左身呢 嘻嘻 但都係差唔多上課先入去課室啊
今日開學同上個星期既補課真係好不同呢 今天回到學校好多人都等著上課呢 今日上左兩堂課 時間都好快過呢 食飯時間都有兩個鐘 真係難捱啊 但以後既日子就俾心機呢 我要加倍努力啊 做到最好啊