^^ 今日係我爸爸同姨丈的生日丫~~~~(同一日丫)
遲小小就要出去慶祝啦~~~~
好開心丫~~~~
不過,最可惜就係又錯過左一件好重要的事......
跟住尋日又錯過左wo......唉......
都唔知幾時先可以做丫......(係咪好想知係咩呢,唔講~~呵呵)
好~~~要去準備啦~~~~
爸爸生日快樂,姨丈生日快樂!!!!