今天一早就即刻番學,我—番到學校,就很想sleep~~第一課英文,上英文沒野做,又坐在前面,唉!我真係想跳樓。下一課中文幾好玩,再下一課科學又係坐前面,無奈我難道注定要成世坐前面,係。度聽我個同學講[人]野講足一課,最後便DT了,係度整fly機整到成把劍咁,又比個同學整到連把劍都爛了,不過仲好可以重頭整過。放學後有要紅十字會,係度講救人悶到我暈。
坐前面超悶!所以大家唔好坐前面,而且我今天聽老師講好似沒班際籃球仲同我D朋友講實win添=.=