tony

2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


今天又要番學LA~

今天一早就即刻番學,我—番到學校,就很想sleep~~第一課英文,上英文沒野做,又坐在前面,唉!我真係想跳樓。下一課中文幾好玩,再下一課科學又係坐前面,無奈我難道注定要成世坐前面,係。度聽我個同學講[人]野講足一課,最後便DT了,係度整fly機整到成把劍咁,又比個同學整到連把劍都爛了,不過仲好可以重頭整過。放學後有要紅十字會,係度講救人悶到我暈。

坐前面超悶!所以大家唔好坐前面,而且我今天聽老師講好似沒班際籃球仲同我D朋友講實win添=.=

 



« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | »


暱稱: tony
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
Wake me up
campus
喜歡這樣
朋友
hong kong study or o...
» 日誌分類
全部 (140)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 站內搜索
RSS Feed