今天晨咁早就比唔知邊個電話嘈醒,叫我去踏單車,我即刻去換杉去教會拿錢,我到教會見到我以前的朋友很到聽神講道,我唔想入去,同我老豆拿錢即走,拿了四十,一路聽歌一路去幾有feel,到了等了幾分鐘,有個電話打來,我聽la,原來係佢地,佢問我係邊,我再走前一步立刻看見她。@@再又要等一個人又遲到wo,頂條柒頭超久先到。=.=我地到齊得過五丁人。想去搭車la,點知下小小雨立刻沒引踏,有兩個女仔問點呀以家,有咩做?我便答一係去唱K和看電影是但選一樣,有唔知佢地點,我地走下走下又到回一開始個度,超無奈=.=,即係係度遊花園。真是觀唐一日遊!到了APM有話這次計我同佢賭的一件事。唉,我真是失敗。
笑死我!今天晚上我去打籃球同個XX君打,笑死我打完籃球去羽毛球場坐,看見有一個穿裙打羽毛球和有一個穿褲的人打羽毛球,笑死我個好朋友話穿褲果個係國產,笑死我,我話穿裙果個咪港產。即是好似中國人民解放軍個D呢~~
|