原來做sale真係好辛苦
要放聲叫賣喇..大聲得黎又要有禮貌
仲要不繼問新價..唔係嗌錯左就冇人黎..不過我就犯左呢個錯誤喇
星期六本身都係諗住睇睇買多樣野就算咖啦
不過去之前買左條褲跟手就冇晒錢幫襯佢地
咁就幫下手做下野啦
我負責賣d吹氣不倒豬..個感覺就好似呃小朋友買咁
之不過..又咁好彩真係氹得下細佬啵
但依家d父母not good丫..個小朋友見到不倒豬咁開心都唔買俾佢
d小朋友幾失望丫..真可憐..可憐係指我.又少一單生意
仲有d水機變左間鋪o既招牌貨
真係有意想不到o既效果..
很好很好
今日唔洗再嗌:招財不倒豬有男仔女仔兩款!!
改嗌:跳樓價大平賣.有錢唔要貨丫!!
嗌都搭車走訓著果時都夢見o係度嗌
我諗今晚發開口夢嗌都似..
點解係跳樓價呢?
原因有兩個:第一價錢割得超快.就好似跳樓一樣
第二:有人割成30蚊..蝕都全組跳樓都唔掂
之後我要同親戚食飯要走先..不過我一個鍾後打俾佢地
竟然display都俾人買埋.....
發達lor真係..聽說純利唔低呢
很好很好 |