今日全日o係屋企玩魔獸
Nat姐你威啦..逃學追我lv
依家俾你過埋添喇
琴日校慶真係悶
阿年坐我隔離訓左...我梗係叫醒佢啦
唔係有d怪聲就會好樣衰咖啦
前面d女仔們個個低頭"祈禱"幾神心丫
企起身果時又跪又盛..其實咪又係懶唔想企
放左學陪阿牙去油麻地買魔獸錢
點幾鍾去到間野話要3點先有
咁就係咁行黎行去
行左去槍街果面買回族燒餅
好好食..但我地兩個好出位
沿途個個望實晒
-------------------------------------------------------------------
今日又打左成日機
打左陣魔獸再同偉哥玩Kyo
侏羅紀公園好玩
但玩到好攰..最少都半個鍾
玩仲辛苦..又激..搞到我幾咁辛苦
之後又玩番魔獸
玩到食飯..食完飯諗起有情義我心知睇
好好笑..到尾好感動
依家打日記一打打兩日好好多
好明顯打得多野左
唔錯唔錯 |