琴日又冇時間打blog
依家有時間打左佢先費事又唔記得
琴日去左石澳燒野食真係好好玩
本身諗住唔落水咖
點知本身話唔落果d走晒去玩埋一份
得番我一個......
咁冇計啦去左買條泳褲
點知又要60蚊條
算....咁大班人一齊玩豪俾佢
點不知o岩著ge得一條仲要大一d添
算數...照殺!!!!!!
去到落水玩超涷!!但成班人o係晒出面咁頂硬上啦
出到海玩浪真係好好玩!!我第一次玩ja
不過就俾個女仔襲擊
就係因為我講左句"嘩透晒"= ="
但其實我真係唔係講佢咖
我都著白色衫我講緊自己透晒ja=.=a
之後上番岸玩沙灘足球俾人地贏左真係超冇隱
諗住換衫走先發覺....死啦借左件衫俾人......
最後我係著住件濕衫走
出左深水土步再食左碗麵就散席啦
最後俾我o既體會就係去沙灘都係帶3件衫隱陣都埋唔好o係女仔面前講d敏感d o既說話 |