隔左好多日冇打blog..正宗懶鬼.成日咁得閒都唔打
其實我覺得打blog有時都幾攰
今日同一個自稱世界上最有把握力前鋒(化名:哨牙)去石公踢波
唔講少..原來佢可能左右問弓..左腳分分鍾仲勁過右腳
守佢d波唔係左就一定係右咖啦..永遠唔射中間..撲死我
射一陣波班叔伯級年紀o既波友叫我地鬥波..我地就入左隔離team
開波冇耐比佢人o趙左粒.嚇死我..不過我地一開波又話咁快追平
有位6字頭o既波友不斷爆粗話人唔識踢波..不過我o係自己後場咁耐都未見過佢掂波..
真是的...鬥到最後3:2我地贏..之後又同自稱世界最有把握力前鋒射番波
咁就同佢玩下射9碼啦..一人5球.2:2都話左9碼難射咖啦
有位叔叔見我地玩得咁開心又玩埋一份..不過佢話要守龍
我又唔敢o係9碼咁近射..又出番禁區
我諗佢少年時一定係打龍..痴線我一球都入唔到佢
我諗住射上角易入..但佢真係..痴線..飛撲雙搥打出...
個哨牙.擺明撻Q都俾佢入到...
睇黎我射術要改進
|