今日朝早起身仲覺得好熱好焗
行去搭車就出晒汗喇...
一到中午.個天黑到夜晚咁..唔知邊個彈左句"我地成班讀緊夜校呀?"
上宗教堂仲諗緊會唔會落雨...點知真係落雨仲落到好大添
集合過住經驗沖番學校係濕硬
不過好彩我地有帶錢...健同關生買一把我同偉哥買一把
唔好彩o既係去到萬寧見到傑3個..再見到對面女人一班
仲有f.3果兩個..仲有企鵝兩個
我地撰擇救佢地..我同關生又去買多把
總共都唔知有幾多把..係傘得晒所有人..
不過上到明愛發現..把傘係冇用ge...
傘個頭.冇用啦..個身以下濕晒...
神奇在鞋唔濕(除鞋頭)
另上:今日討論陳亦希反應超強...播佢d野出黎果陣個個第一句唔係小就妖
個人覺得呢堂學習氣氛極強 |