好耐冇打日記tim...
成日都唔記得丫...
而家都好乖乖丫上堂....
不過有陣呢...就...
hehehe
咁呢..上個禮拜a....
個個聯合國咩咩咩....
死得a...
唉...
真係好累架...
ho19920809 JonathanPika KuBy4610 sandy199273