| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
微博  |
分類: 未分類 |
通告:這陣子有點瘋微博!
它超方便的…nonstop估計可以繼續進行了=]
這裡會又荒廢掉嗎?(哈…是有可能的:p)
<----我的微博,左邊也有連結!大家也來玩微博吧…
|
|
|
aR v* 於 2010-07-10 03:07 AM 發表:
hey baby<3 我地好耐冇傾計La~^~ 呢排冇左你ge蹤影呢... what are u doing?0?
|
網主回覆
沒有啦!每日係home hea咋:p
你係微博就會搵到我既蹤影架啦…我日日有更新kakakakaka
而且我晚晚都見到你on-.-你呢排日日番工啦...我反而想知雅平同carmen有乜搞作...我成日都見唔到佢地on
仲有Y你咁夜都仲未訓既?!唔洗番工咩@@" Posted at 2010-07-10 10:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PING 於 2010-07-03 08:08 PM 發表:
我都唔覺有咩好玩.......我之前有用but 唔知點解用唔到.....其實微博係咩????
|
網主回覆
絕對不是好不好玩的問題....
微博有d類似fb吧...但又似簡化左既blog咁...
但冇理由用唔到架-0- Posted at 2010-07-03 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR v* 於 2010-07-03 12:43 AM 發表:
好玩嗎?唔多有興趣呢..=3=
|
網主回覆
唔係好唔好玩既...
係想試下新野...同埋呢排qooza超煩-.-我成日上唔到就算啦,,上到果陣十次有九次都hand機呀
所以我諗我呢排唔太想用qooza了 Posted at 2010-07-03 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|