TracyCC
暱稱: TracY
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
網站連結
微博=]新玩意兒
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
微博
NON-STOP 6月號
因為愛你>3<
NON-STOP 6月號(上)
NON-STOP 5月號
文章分類
全部 (146)
NON-STOP (3)
THE PAST - 2005 (37)
THE PAST - 2006 (23)
THE PAST - 2007 (5)
THE PAST - 2008 (5)
THE PAST - 2009 (7)
THE PAST - 2010 (2)
不能說的秘密 (14)
伴我成長系列 (1)
自以為「事」 (7)
(9)
我的最愛 (20)
歌詞 (7)
未分類 (2)
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


童夢奇緣* 開心 分類: THE PAST - 2005

琴日睇完《童夢奇緣》之後,

到而家呢一刻...我都仲係好記得呢套戲,

因為套戲真係好感人、好好睇。

我好記得其中有一幕,

果套講應采兒係戲院門口等劉德華,

但佢等到套戲散場都未等到,

其實劉德華一直都係佢隔離,

只不過係佢變左個八十幾歲既阿伯姐!

跟住到D人走哂之後,

劉德華終於開口問應采兒“如果你要等既人唔黎,你會唔會嬲?!”

跟住應采兒答佢“我唔會嬲,因為我仲有大把時間去等。”

劉德華就諗個個都仲有大把時間,但佢......

當時果刻我真係勁咩囉。

所以我勸大家要珍惜而家擁有既時間,

享受成長既過程...因為過左去真係唔可以再番轉頭架喇! 






訪客留言 (返回 TracyCC 的日誌)


雅**RAIN 於 2005-10-11 10:07 AM 發表:
你節省少少啦-.-大姐!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我不嬲都好節省架啦!!!
 
我成日都去惠康的=-=
 
你都要節省D呀...."偶像"
Posted at 2005-10-11 02:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雅**RAIN 於 2005-10-10 05:42 PM 發表:
=.=哈哈∼講得懶係勁咁.....好嘔死哇!!!^^嘻"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好再讚我啦!!!
 
你成日借D野黎讚我...讚得我會驕傲的^^
Posted at 2005-10-10 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雅**RAIN 於 2005-10-09 07:59 PM 發表:
嗯....時間真係可以好快就過去.....只要每日過得無愧就ok啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯^^
 
除左咁樣之外...要做多D好事...幫多D人!!!
 
因為生命係唔計較長OR短...只要生活過得充實,,
 
咁就無憾了!!!
Posted at 2005-10-10 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]