去左dance考試
我遲到令佢地等咁內...唔好意思喲...!!
去到換3 ,,,報到...考lu...唔洗5分鐘考完@@]
等到2:45...有成績出了...考到啦...(丫媽又要比2百蚊我..)
要5點先有車...係個度玩...lor左好多野-0-'''
很白痴
p.s dl 左好多把mp3轉mid的軟件...但唔識用=0=''
有人可以help我嗎?!