今日…
上堂*悶*悶*悶…
放學了..
同琪..PANDA.君打波,,,*V*..
放學..諗住同PANDA走..
但係我要報恩..
SOR呀..PANDA**…..
返番課室..
思皓…譚..陳玉同ROCKY都係到
好憎譚…非常討厭….><”…
之後我就同思..ROCKY..陳玉..佢地去公園…
有一個細佬…超得意仲識係到扮喊..
同佢玩左陣…..
之後就走左LU……