2010 年 6 月 28 日 星期一
咁今日媽媽照平時打黎提我野啦~ 之後慢慢可能因為我自己既語氣唔好... 令到媽媽胡思亂想... 可能係我由細到大都係舅父睇住啦... 所以媽媽會認為我同舅父感情好過同佢---------- 媽媽一向好想我同佢兩個出黎住既~ 但係我可以講.. 我對身邊既所有人.朋友所有野都係一樣咁鍾意!!!
((媽媽...我唔會再比你感到一點傷心既感覺了___!!!))