2010 年 6 月 27 日 星期日
就黎開始放暑假啦... 放完暑假之後又係一個新既境像... 大家相處既時間好似慢慢變得愈黎愈小咁~ 話就話(仲有三年幾姐~) 但係一年又一年 好快就過架啦------ 大家玩左三年啦" 日日打打鬧鬧,有講有笑所有既樣子所有既回憶~ 我一定點都唔會忘記" 不過仲有三年幾...=] 放完暑假之後又係重新黎過既時候啦.. 而家開始努力___都得既... 無問題既!!! 開始做自己想做鍾意做既野____!!