不如今日講講[ 感情 ]呢樣野呀,,
愛情可以令人歡喜令人愁,
有時仲會有好多既問題出現係你腦海,
但係好得意既係,
口講就話唔鍾意,
但係可能自己鍾意左都唔知,
都係由友情開始架喇,
問問自己
有時無左佢係到,會唔會覺得悶悶地呢?
佢今日無返喎,感覺上有咩唔同呀?
_
_
_
定係.. ..
有一d既機會錯過左呢??
其實點解唔嘗試一下呢??
咁就要睇下個個人直唔直得你去努力啦... ...
好怪架,有時自己會諗,
我又未拍過拖點知呢,
但係我又諗得到架喎- -"
哈哈~唔知呢~嗯~
愛情無話配唔配既,,
信自己感覺咪得囉,,
怕?唔試下,點知唔得喎,,
又係呢句啦[ 一定無問題既 ]
[ 快樂=幸福 ]吧~
|