TszChing222
暱稱: tszching
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
FACEBOOK
最新文章
2015-07-22
2015-04-29
2015-03-20
2015-03-19
2015-01-27
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 2179
今日人氣: 56
累積人氣: 15314

2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天

感情?! 開心
分類: 心情隨筆

不如今日講講一種感情呀~
有一d人會咁既... ...
會勉強去改變自己而去迎合他(她)
只為了守在他(她)身邊,
咁你會幸福? 會快樂嗎?
可能又有人會覺得見到佢幸福開心咁我就開心... ...
如果(她)他喜歡改變後的你,
那麼(她)他並不是喜歡真正的你吧,
可能只是喜歡一個假象罷了!!

人往往都是這樣, 當你遇到某人時,
你就會把對方無限幻想,
將對方變成自己幻想世界的白雪公主 or 英勇騎士,
 咁當當初都有咁諗,
但之後相處過,
不知道會唔會才發現現實的你跟他幻想的你有好大出入呢?
最後可能因為無法適應、相處 & 接受, 唯有分手吧~

((因為我自己會覺得愛情不一定要改變吧~))


另一方面如果真係鍾意個個人既話... ...
就相反會鍾意真正既自己~
兩個人相處得開心,有時會同你吵吵鬧鬧~
但係心裡就會覺得好開心既... ...
我感覺上,
鍾意一個人就係咁簡單吧~~
再唔係你想幾複習呢??
仲有既係唔好咁得一想二吧... ...


會不會想下~以下問題呢??

[一定要失去後才學懂去珍惜嗎]??
鍾意人[可否嘗試下努力.用勇氣去承認嗎]??
為對方做任何事都是值得嗎??
愛一個人,一定要愛上了`(他)'她的全部嗎??
你所謂的鍾意是表面的定是深刻的呢??
幸福不是靠誰給的?是要努力爭取嗎??
玩弄愛情,好玩嗎?
愛要自己去把握,但是失去的機會怎麼辦??


不要誤會呀,我無拍過拖架~~
只係講下姐
但係有d我自己覺得幾岩既... ...

發表時間:2009-12-12 12:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]