| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 4 日 星期五 
我個銀包呢?!!
|
分類: |
今日同個fd返學無野呀,有講有笑""
但係.....點知去到天水圍既時候.....!!!!
下..唔係呀!!!! 我個銀包呢??!!!
我個銀包寺左邊呀"係邊呀,係邊呢?!!!!
呀記得啦..一定係流左係個個車站到啦!!!
咁我地咪走返去囉,,,,
我們一路走就一路想住...
唔知個銀包仲係唔係到呢....
又會唔會被人拾左呢....{希望唔會啦}
呀...一定唔夠時間返學啦!!!
去到既時候"幸好無野銀包無唔見到=]
返學又正正8:00返到...
今個早上真辛苦囉- -"
但係又幾好玩既^^
|
| 發表時間:2009-09-04 03:35 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 439 | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | ... | 622 | »
|