| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 26 日 星期三 
另外個一方面?!
|
分類: |
唔講讀書這方面既話"
咁我既另一方面,,,我到現在仲末清楚"
我想會係畫畫吧"唱歌的話"我仲可以既=]
因為平時係屋企無野做既時候"
我就會聽下歌"畫下畫"
我通常鍾意聽既歌手係梁靜茹,衛蘭,周杰倫,
鄭秀文,容祖兒, 古巨基, 許志安等等啦"
問下你啦"咁如果你一唔開心既時候你會做D咩呢?
我自己就鍾意聽歌啦=]
梁靜茹: 沒有如果
如果我說 愛我沒有如果
錯過就過 你是不是會難過
若如果拿來當藉口
那是不是有一點弱
如果我說 愛我沒有如果
真的愛我就放手一搏
還想什麼還 怕什麼
快牽起我的手
有人說
世界上最遙遠的距離不是 生與死
而是 我就站在你面前 你卻不知道我愛你
我常說
如果人類連愛一個人都被自己綁住
那世界末日已來到
不需要等到地球毀滅掉的那天
如果我說 愛我沒有如果
錯過就過 你是不是會難過
若如果拿來當藉口
那是不是有一點弱
如果我說 愛我沒有如果
真的愛我就放手一搏
還想什麼還 怕什麼
快牽起我的手
如果 如果 沒有如果 如果 如果
最後變成路過 我也不能接受
錯過 錯過 不想錯過 錯過 錯過
我比你更難過 我不會一錯再錯
嗯 這次不要再隨便錯過
我常說
如果人類連愛一個人都被自己綁住
那世界末日已來到
不需要等到地球毀滅掉 的那天
別怕太快樂
別怕失去我
如果我說 愛我沒有如果
錯過就過 你是不是會難過
若如果拿來當藉口
那是不是有一點弱
如果我說 愛我沒有如果
真的愛我就放手一搏
還想什麼還 怕什麼
快牽起我的手
快牽起我的手
如果我說 愛我沒有如果
錯過就過 你是不是會難過
若如果拿來當藉口
那是不是有一點弱
如果我說 愛我沒有如果
真的愛我就放手一搏
還想什麼還 怕什麼
快牽起我的手
若如果拿來當藉口
那是不是有一點弱
沒有如果
還想什麼還 怕什麼
快牽起我的手
若如果拿來當藉口
那是不是有一點弱
如果我說 愛我沒有如果
真的愛我就放手一搏
還想什麼還 怕什麼
快牽起我的手
如果我說 愛我沒有如果
|
| 發表時間:2009-08-26 12:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | ... | 622 | »
|