中三啦,要重新開始過=]
唔可以哭"要日日倒笑喎,,,,,,
"一定無問題既"一定可以解決得到^^
今日係我舅母個bb生日啦""
正常就叫左好多既親朋好友啦=]
當我見到這些情景既時候,,,
不知為什麼,就想回細細個時既我_
個時我爸爸仲在生時...
日日倒好開心,,
個時真係係我最開心既時候,,,
因為個個倒唔會有煩惱=]
我仲記得個時既我係好好好肥既-0-
但係就倒幾得意既^^
我真係好想好想一直就咁生活下去,,,,,
但係直到爸爸有一日就同一個女人返左來,,
爸爸叫我唔好講被媽咪知,,
咁我就話"哦"
但係有一日我既爸爸同媽咪係屋裡吵起來"
媽咪問我_爸爸係唔係有同一個女人返來屋企呀"_
爸爸叫我唔好講"媽咪就話_只要講有定無_
咁我唔知點解自然咁講"有"
之後他們就分開左"
媽咪就同我一起返婆婆到"
過左幾個月之後,,有知道左爸爸因交通意外就過左生,,,
就係咁就無左佢,,,
我現在仲想住,,我當時是否不應答"有"呢"
咁我可能不是單親家庭下了,,,
明天再打我感受吧"
|