唔知呀,,我咩倒唔知呀,,,,,,
自己既感情我咩倒唔知呀""
唔知係唔係算遲左啦,,,
定係感覺過左呢,,
感覺過左後就一定不回來嗎?
之前仲在等待既感覺,,倒是過去了嗎"??
我不知道是自己的問,,定係佢既問題,,,
我無嘗試過這種感覺,,,
到低係點呢??
係唔係自己好怕被人玩弄呢??
怕被玩弄既不是所有,,只是感情呢??
當有人講"我鍾意你"既時候,,,
我自己竟然會感覺到仲未係時候呀,,,
自己會想到,,我是鍾意你,,
但是是朋友的鍾意,,,同所謂呀哥的鍾意""
但曷我可以確定,,現在不是時候""
當真正鍾意一個人時,感覺一定會來到的,,,
我既朋友=]你又有怎樣的睇法呀??
可以說出來嗎??,,,,
|