我今日先打返blog-v- 因為之前電腦先生唔知做咩開唔到- -
講返正題啦,, 今日睇左本"少說" 有一些既說話我想重一重複一次- -
= 有一日個男仔就問個女既 ,, 講真既 ,你係唔係真係鍾意我呀? =
= 個女既就講 ,, 你想我答咩既答案?? =
= 我唔可以講我以後倒係鍾意你 =
= 因為以後既野我唔會知到會係點 =
= 但係我可以講 我由我話鍾意你既時候開始,,, =
= 就一直到現在,,, =
就睇到這裡 ,, 好似講到佢地係真心既咁,,,
但係他們由一開始只係在講緊大話 " 可能唔係人人倒係一樣 ,,,,,
但一定有一些人,,,會係咁'"
人地心裡想什麼,,我地可能會估唔到"
所以我地倒有可能唔知佢係唔係講緊大話,,,,,
唔係我覺得呀" 只係個本書係咁講姐 =就係咁啦"
明天再接再厲^0^
|