2008 年 6 月 2 日 星期一
今日真係好鬼煩,,,=)
點解她可以連咁倒講得出呢,,,
話絕交喎- -""
仲叫我唔好同who玩,,,
我唔同她講出口,,,
怕她又哭,唔like,,,
我想講會唔會無聊左d呢,,,
仲要講明係{絕交},,,
仲話who個同她就唔同佢玩喎,,,
我倒唔想去想啦,,,
倒唔想煩啦,,,- -""
我就自己鍾意的,,,
因為有d野就唔開個name啦,,,
但係她真係一個good girl,,,
我倒唔煩啦,,,卡卡卡^^