2008 年 5 月 17 日 星期六
我覺得我同呀媽的關係,,,
好似一日被一日唔好,,,
我唔知點做,,,
同呀媽好像只係,,,
主人同下人的關係咁,,,
只要我一想哭出來的時候,,,
一定一定要放在心裡最底部,,,
就好像我要把這一d,,,
咁唔開心的野,,,
一日之內就忘記去,,,
一定要笑呀一定要笑,,,
我心裡的最底倒覺得好辛苦啦,,,
想一次之內哭勁去,,,
神呀,我要點做呀,,,